Гаранция и сервиз
Гаранцията (законова и/или търговска) отпада в следните случаи:
- изгубена гаранционна карта;
- при опит за извършване на ремонт от неоторизирано лице или сервиз;
- при повреди, причинени от неправилно използване;
- при нарушаване на физическата цялост на продукта.
Гаранцията не покрива компоненти на продукта с ограничен срок на годност като батерии, консумативи и други. Гаранционното обслужване се извършва само в оторизираните сервизи, посочени на гаранционната карта при наличие на всички документи и окомплектовка. От хигиенни съображения, свързани със здравето на нашите служители преди да ни донесете за гаранционно обслужване съответните продукти задължително следва да ги почистите детайлно. В противен случай гаранционното обслужване може да Ви бъде отказано или да бъде начислена такса за почистване.
Гаранционният срок на търговската гаранция за физически лица е 2 години, а за юридически лица е 1 година, освен ако не е упоменато друго в описанието на продукта.